opapostzegel.punt.nl
Kleinzielige TNT

Grenzeloze Kleinzieligheid

van TNT

 

 

 
Aanvang verkoop 8 juli 2008
 
 
 
 
Als je de de site van de klantenservice van TNT bezoekt, krijg je het volgende te lezen:

TNT Post staat voor hoge kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom besteden wij veel zorg en aandacht aan onze dienstverlening en aan een goede relatie met onze klanten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, laat het ons weten. Uw mening geeft ons een waardevolle toevoeging om daar waar nodig onze dienstverlening te verbeteren.

Welnu, vorige maand – februari 2009 - verstuurde ik een brief naar de USA, gefrankeerd met € 0,92 omdat dit volgens mij het juiste tarief was.
Ik krijg dan later een kaart toegestuurd met het verzoek € 1,76 te betalen. Omdat ik niet begreep waarom dit was, heb ik na verscheidene telefoontjes naar TNT-klantenservice gehoord dat het vorig jaar geldende tarief van 92 ct was verhoogd naar 95 ct. en ik daarom een naheffing kreeg, verhoogd met administratiekosten. Nou, u moet mij niet kwalijk nemen dat mij toen enkele woorden uit de mond vielen die ik hier niet kan herhalen.
 
 
In diezelfde week krijg ik van twee relaties NB de mededeling dat ze na 10 dagen nog steeds hun post niet hebben ontvangen!
Je vraagt je dan toch werkelijk af hoe ze het in hun hersens halen om te spreken van "een goede relatie met onze klanten".
 
Uw reactie zie ik gaarne tegemoet.

Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Categorieën
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl